تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 9:59
کد خبر : 35049

انجام هزار و ۴۰۲ مورد بازرسی از صنوف خراسان جنوبی

انجام هزار و ۴۰۲ مورد بازرسی از صنوف خراسان جنوبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در کمیسیون برنامه‌ریزی،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالای خراسان جنوبی گفت:کمتر از ده درصد قاچاق در حوزه عرضه کالا و در صنوف صورت می‌گیرد و در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در کمیسیون برنامه‌ریزی،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالای خراسان جنوبی گفت:کمتر از ده درصد قاچاق در حوزه عرضه کالا و در صنوف صورت می‌گیرد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به برگزاری سه جلسه کارگروه حمایت از تولید و شفاف‌سازی نظارت بر گردش کالا افزود:در حوزه اطلاع‌رسانی و هماهنگی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

شهرکی گفت:در حوزه اقدامات اجرایی نیز طرح ویژه شناسایی انبارهای سطح استان را انجام دادیم که منجر به شناسایی ۱۷۰ انبار کالا در خراسان جنوبی شد.

 

 رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود:همچنین در مهرماه سال گذشته اجرای عملیاتی طرح نظارتی جمع‌آوری کالاهای سلامت‌ محور را داشتیم که در این طرح کالاهای آرایشی و بهداشتی،خوراکی و آشامیدنی غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شدند.

 

وی اظهار کرد:در سال گذشته حدود ۵۶۰ کارت عاملیت فروش سیگار صادر شد که این اقدام منجر به از بین رفتن فروش مواد دخانی قاچاق در سطح شهرهای استان شد.

 

شهرکی گفت:سال گذشته ۵۴ هزار مورد بازرسی از صنوف صورت گرفت و هزار و ۴۹ پرونده با ارزش حدود ۳۳۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی تشکیل شد.

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد:از ابتدای امسال نیز هزار و ۴۰۲ بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد