تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 10:12
کد خبر : 34963

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، علی مویدی خرم‌آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین سلوک را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، علی مویدی خرم‌آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین سلوک را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.

در بخشی از حکم مویدی خطاب به حسین سلوک مفرد آمده است، نظر به مراتب تعهد و تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در راستای فرامین رهبر معظم انقلای (مدظله العالی) با بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای سیاست‌های دولت و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

توفیق جنابعالی را در اجرای مسئولیت‌های محوله توام با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت دارم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد