تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 14:45
کد خبر : 34749

تشکیل بیش از ۲۹۰۰ پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

تشکیل بیش از ۲۹۰۰ پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان جنوبی، منصور انصاری امروز ۳۱خرداد جاری در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: فعالیت تعزیرات حکومتی را در سه بخش رسیدگی به تخلفات کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز می‌توان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از خراسان جنوبی، منصور انصاری امروز ۳۱خرداد جاری در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: فعالیت تعزیرات حکومتی را در سه بخش رسیدگی به تخلفات کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز می‌توان تقسیم‌بندی کرد.

تشکیل بیش از 2900 پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

وی پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در سال گذشته در بخش کالا و خدمات ۱۰۳۰۲ پرونده عنوان کرد و افزود: در بخش بهداشت و درمان ۵۳۸ پرونده و در بخش قاچاق کالا و ارز ۱۰۹۷پرونده بوده داشتیم.

انصاری تصریح کرد: به‌طورکلی ۲۹۳۷ فقره پرونده در این سه بخش در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تشکیل‌شده که ۲۹۶۹ پرونده مختومه و ۱۴۲ پرونده دیگر در دست اقدام است .

وی افزود: پرتکرارترین تخلفات در بخش کالا و ارز مباشرت در قاچاق کالا، عرضه کالای قاچاق، حمل‌ونقل کالای قاچاق، حمل‌ونقل، نگهداری و عرضه کالای قاچاق و مشارکت در قاچاق بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: بیشترین تخلفات حوزه کالا و خدمات عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم ارائه برگ خرید بوده و همچنین عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه و تحویل کالای غیربهداشتی با علم به غیربهداشتی بودن آن، عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی نیز بیشترین تخلفات در بخش به بهداشت و درمان بوده است.

انصاری اظهار کرد: برحسب نوع کالا بیشترین قاچاق کالا مورد به البسه و بعد از آن سوخت، پارچه، سیگار، شاهدانه. تلفن همراه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۳۹ اکیپ گشت مشترک در خراسان جنوبی طی سال جاری خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها سال گذشته۸۵۱ بازرسی انجام داده‌اند که از این تعداد ۵۰۵ واحد بدون تخلف بوده‌اند، به ۲۸۱ واحد تذکرات لازم در محل داده‌شده و برای ۱۹۵ واحد نیز پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد