تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 12:18
کد خبر : 34673

شتابدهنده، استارتاپ و نهاد مالی برتر حامی ایران ساخت انتخاب می‌شوند/حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی کلید‌واژه جشنواره “ایران‌ساخت”

شتابدهنده، استارتاپ و نهاد مالی برتر حامی ایران ساخت انتخاب می‌شوند/حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی کلید‌واژه جشنواره “ایران‌ساخت”

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از ستاد خبری جشنواره ایران ساخت، دومین نشست هماهنگی «ایران ساخت» با حضور دبیرکل و دبیران بخش های تخصصی این رویداد برگزار شد. در این نشست پیشنهادهایی در عرصه اجرای هرچه بهتر جشنواره ارائه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از ستاد خبری جشنواره ایران ساخت، دومین نشست هماهنگی «ایران ساخت» با حضور دبیرکل و دبیران بخش های تخصصی این رویداد برگزار شد. در این نشست پیشنهادهایی در عرصه اجرای هرچه بهتر جشنواره ارائه و مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

 

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دبیر کل جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت در این نشست اظهار کرد: رویکرد دومین دوره از این جشنواره ملی فرهنگی و هنری، عزم جدی برای جریان سازی و تولید محتوا در ترویج فرهنگ حمایت از کالا و خدمات ایرانی است و این مهم با اتکای به ابزارها و زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و با مشارکت تمامی فعالان فرهنگی، هنری و فناوری و بخش‌های مختلف محقق می‌شود.


دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، دستور جلسه نشست را هماهنگی و تعامل میان دبیران و مسئولان بخش‌های گوناگون این جشنواره ملی عنوان کرد و افزود: در این جلسه هماهنگی، دبیران بخش‌های گوناگون ضمن آشنایی با سازوکار و توان دیگر بخش‌ها، با آگاهی از برنامه‌های بخش‌های گوناگون هم‌افزایی برای بهبود کارها و روند تعامل بیشتر است.


دبیر کل دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره با همراهی و عزم جدی دبیران اجرایی بخش‌های گوناگون این جشنواره و همراهی مسئولان کشوری و حمایت آحاد جامعه بتواند در جهت فرهنگ‌سازی شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی نام‌گذاری شده است موثر باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد