تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 16:02
کد خبر : 34082

مبارزه با قاچاق رونق تولید را در پی دارد

مبارزه با قاچاق رونق تولید را در پی دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه درنشست مبارزه با کالای قاچاق و افزایش صادرات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: یکی از راه های اساسی تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مبارزه قاطعانه با توزیع بی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه درنشست مبارزه با کالای قاچاق و افزایش صادرات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: یکی از راه های اساسی تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مبارزه قاطعانه با توزیع بی رویه کالاهای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: بر این اساس باید همه دستگاه ها اجرایی با عزم جدی تمام تلاش خود را برای مبارزه با ورود کالای خارجی قاچاق و عرضه آن در بازار به کار برند تا شرایط شکوفایی تولید، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در استان ایجاد شود.
احمدی با اشاره به تقویت زیرساخت ها در بحث نظارت کالای قاچاق، بیان کرد: با استفاده از ابزارهای نوین و با کنترل های لازم توسط ناظران و بازرسان، قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا خواهد کرد.
وی عنوان کرد: حداقل سالانه باید حدود ۱۰ میلیون دلار از این استان صادرات کالا صورت گیرد و جهش مطلوبی در این حوزه به وجود آید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مصوبات این نشست ها نیز باید به طور جد پیگیری و اجرا شوند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از سه هزار مرکز نگهداری تولید کالا در این استان وجود دارد که یک هزار و ۱۶۸ مورد آن ها در سامانه جامع انبار ها ثبت شده اند.
داریوش دیودیده افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این سازمان ۶ پرونده قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.
۹۸۶۸/۶۱۱۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد