تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 6:05
کد خبر : 60633

بسته کتاب شناسی با موضوع ازدواج هدیه ای برای زوج های جوان

بسته کتاب شناسی با موضوع ازدواج هدیه ای برای زوج های جوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بسته کتاب‌شناسی به‌نشر با موضوع ازدواج به معرفی کتاب‌هایی می‌پردازد که مطالعه آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب به زوج‌های جوان باشد و یا مطالعه روزانه و کوتاه آن‌ها توسط همسران بهانه‏ ای برای گفت ‏و

بسته کتاب شناسی با موضوع ازدواج هدیه ای برای زوج های جوانبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بسته کتاب‌شناسی به‌نشر با موضوع ازدواج به معرفی کتاب‌هایی می‌پردازد که مطالعه آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب به زوج‌های جوان باشد و یا مطالعه روزانه و کوتاه آن‌ها توسط همسران بهانه‏ ای برای گفت ‏و ‏گو درباره مسائل خانوادگی شود.

کتاب “خانه آرام”حاوی ۵۰ پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن خانواده بر پایه روایات است که به قلم مهدی غلامعلی نوشته شده و برگرفته از پژوهش‌هایی حدیثی است که در کتاب ” تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث”، اثر آیت‌الله ری‌شهری انجام شده است.

کتاب “روش‌های حل تعارض در روابط همسران” نوشته روح‌الله شمسا و زهره حسینی است که به بررسی مفهوم تعارض‌های همسران و علل شکل‌گیری آن می‌پردازد و در نهایت راه حل‌هایی برای این اختلافات پیشنهاد می‌کند.

کتاب “مدیریت روابط همسران و خانواده” اثر دیگری از روح‌الله شمسا و زهره حسینی است که به ارائه راهکار‌هایی کارآمد برای مدیریت زندگی زناشویی و نحوه برقراری ارتباط صحیح و ضروری با خانواده‌ها پس از تشکیل زندگی مشترک می‌پردازد.

کتاب “طلاق، چرایی و چگونگی”، تألیف حجت‌ الاسلام والمسلمین دکتر عباس پسندیده به بررسی طلاق یکی از موضوعات اسلامی در حوزه خانواده می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.     انتهای پیام //ف.ک     بسته کتاب‌شناسی به‌نشر با موضوع ازدواج معرفی شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد