تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 11:01
کد خبر : 34066

یاسوج| مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد

یاسوج| مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به ظرفیت صادراتی این استان، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط باید حداقل ۱۰ میلیارد دلار صادرات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به ظرفیت صادراتی این استان، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط باید حداقل ۱۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه گمرک مشکل نداشتن انبار را بهانه کرده است، افزود: این مشکل با اجاره یک سوله که شرایط لازم را داشته باشد ظرف دو روز آینده حل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت نظام و مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق، گفت: خواست دشمن این است که با ورود کالای قاچاق به کشور، واحدهای تولیدی ما را نابود کرده و فرصت اشتغال را از جوانان ما بگیرد.

احمدی بیان کرد: در بحث ورود کالای قاچاق ما استان واسطه هستیم و این کالاها از طریق دریا از استان های بوشهر و بندرعباس و یا از طریق استان فارس به استان ما وارد می شوند و باید ساز و کاری اتخاذ شود که با الگوگیری از استان های مشابه از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه اجازه ورود به کالاهای فاقد فاکتور داده نشود، عنوان کرد:  سیستم نظارت قوی و کارشناسان توجیه شده برای این امر به کار گرفته شود و پلیس تحت هیچ شرایطی مماشات نکند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی با حساسیت و دغدغه اینکه زیرساخت ها را در این زمینه تقویت کنیم به این موضوع ورود پیدا کنند، افزود: تنها در مبادی ورودی استان ایست و بازرسی مستقر شود و نیازی است در سایر نقاط ایست و بازرسی داشته باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد