تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 11:31
کد خبر : 39885

کشف بیش از ۱۶ میلیارد انواع کالای قاچاق در بندر لنگه

کشف بیش از ۱۶ میلیارد انواع کالای قاچاق در بندر لنگه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛بیژن بارسالاری ، فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات پلیس کمک به دولت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و مبارزه جدی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛بیژن بارسالاری ، فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات پلیس کمک به دولت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق است که در این زمینه انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۶میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال طی مرداد ماه امسال در شهرستان بندر لنگه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه افزود: طی این مدت دو میلیون و ۸۸۸ هزار سیگار ، سه هزار و ۴۹۸ پاکت آبمیوه  و ۴۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

بارسالاری ماموریت دیگر این فرماندهی در طول سال را مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان ولگرد عنوان و تصریح کرد: در مردادماه امسال ۶۰ کیلو انواع مواد مخدر و ۱۸ هزار و ۵۰۸ عدد قرص نیروزا در سطح شهرستان کشف و نه نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح چهار دستگاه موتور سیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سرقت کشف و تعداد ۲۸ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲۱ نفر قاچاقچی کالا ،۱۹نفرسارق ، هشت توریع کننده مواد مخدر و ۹۷ نفرمعتاد شناسایی و دستگیر شدند.

بارسالاری خاطر نشان کرد: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف ، ۸۹دستگاه موتورسیکلت و ۱۰دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند که آمارها نشان می دهد اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در جاده های درون و برون شهری طی تیر ماه به دلیل خستگی و خواب آلودگی، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد