تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 11:30
کد خبر : 33636

طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان سمنان تشدید می‌شود

طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان سمنان تشدید می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی دارینی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: تحقق شعار سال نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه ویژه به اجرای درست طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا است. وی با بیان اینکه طرح‌های پیشگیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی دارینی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: تحقق شعار سال نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه ویژه به اجرای درست طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پیشگیری از قاچاق کالا و مبارزه با این مقوله در استان سمنان تشدید می‌یابد افزود: کاهش دخالت عوامل انسانی در امر قاچاق کالا و استفاده از سامانه‌های هوشمند برای کنترل کالاها یکی از اقدامات شاخص امنیتی و انتظامی در این بخش است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از سامان‌دهی ۴۱ عنوان برنامه برای پیشگیری از وقوع جرم در سمنان خبر داد و گفت: سامانه‌های الکترونیکی در ارائه خدمات متنوع دولت می‌تواند میزان وقوع جرم و به‌ویژه قاچاق را در جامعه کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در سطوح گسترده‌ای تعریف می‌شود و باید نسبت به تحقق این شعار اقدامات اساسی انجام شود اذعان کرد: فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای ایرانی در اولویت اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان سمنان است.

دارینی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از تجربیات مقامات قضایی در جهان برای کاهش قاچاق کالا در اولویت‌های بعدی این نهاد قرار دارد خاطرنشان کرد: معرفی و تبلیغ کالای ایرانی از دیگر برنامه‌های مهم این ستاد برای کاهش قاچاق کالا است.

وی ابراز داشت: آسیب‌شناسی فرهنگی لازمه پیشگیری از وقوع جرم است و باید نسبت به رفع این آسیب‌ها به‌صورت ریشه‌ای اقدام کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در استان سمنان بیان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه‌هایی از محصولات داخلی کشور از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این نهاد اجرایی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد