تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 6:45
کد خبر : 89635

دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با خانواده شهید "اسدالهی" در قزوین/ خون شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند

دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با خانواده شهید "اسدالهی" در قزوین/ خون شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید مرزبانی “رضا اسدالهی” گفت: جوانان غیور در مرزها در مقابل استکبار جنایتکار جسورانه ایستادگی کرده و با اهداء

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید مرزبانی “رضا اسدالهی” گفت: جوانان غیور در مرزها در مقابل استکبار جنایتکار جسورانه ایستادگی کرده و با اهداء خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می کنند.

سردار گودرزی در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت فرزند رشید و جان برکف مرزبانی نیروی انتظامی، گفت: شهید “رضا اسدالهی” در خانواده مذهبی رشد داشته و جان خود را برای دفاع از کشور فدا کرده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی درصدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب هستند، ادامه داد: جوانان غیور در مرزها در مقابل استکبار جنایتکار جسورانه ایستادگی کرده و با اهداء خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کنند.

استکبار در انتظار پاسخ کوبنده شهادت سردار سلیمانی باشد/هویت دینی هدف دشمنان در تقابل با ایرانمأمور پلیس “بمپور” توسط قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید

وی با بیان تهدیدات پیرامونی مرزهای ایران، اظهار داشت: خون شهیدان ضامن امنیت کشور بوده که امتداد خون سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و امیدواریم این شهید بزرگوار مورد واسطه فیض الهی قرار گیرد.

سردار گودرزی ادامه داد: شهدا در دامن مادران پاکدامن و خانواده های متدین پرورش پیدا می‌کنند و برای دفاع از حدود و ثغور کشور جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهند و دفاع مشروع از کشور را توفیق الهی می دانند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت‌های شهید “رضا اسدالهی” در مرزهای جنوب شرق کشور، گفت: اشرار مسلح قصد داشتند محموله سنگین مواد مخدر را وارد کشور کنند که این سرباز رشید و دلاور مرد، جانانه در مقابلشان ایستادگی می‌کند و مانع ورود آنها به داخل کشور می‌شود که متاسفانه در این عملیات به فیض والای شهادت مفتخر می‌شود که این افتخار بالاترین سرمایه معنوی برای شهید بزرگوار و خانواده گرامی آن در نزد خداوند متعال محسوب می گردد.

گفتنی است؛ استواردوم شهید “رضا اسدالهی” از مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل بود که در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۰ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق به فیض والای شهادت نائل آمد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد