تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 6:54
کد خبر : 33436

۳ اقدام ویژه دانش‌آموزی برای حمایت از کالای ایرانی/ محصّلان به تبلیغ کالای ایرانی می‌پردازند

۳ اقدام ویژه دانش‌آموزی برای حمایت از کالای ایرانی/ محصّلان به تبلیغ کالای ایرانی می‌پردازند

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های این اتحادیه در راستای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، اظهار کرد: چند اقدام ویژه را انجام می‌دهیم که اولین برنامه، گفتمان‌سازی است.  وی اضافه کرد: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به پایگاه گفتمان‌سازی حمایت از کالای

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های این اتحادیه در راستای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، اظهار کرد: چند اقدام ویژه را انجام می‌دهیم که اولین برنامه، گفتمان‌سازی است.

 وی اضافه کرد: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به پایگاه گفتمان‌سازی حمایت از کالای ایرانی تبدیل می‌شوند و دانش‌آموزان هم به تبلیغ کالای ایرانی در این راستا می‌پردازند.

 علامتی افزود: یکی از برنامه‌های ما در جهت گفتمان‌سازی این است دانش‌آموزان با تولیدکنندگان داخلی آشنا شوند و بر این اساس بازدید از دستاوردهای دانشی و علمی را برایشان پیش‌بینی کردیم‌.

 وی به دومین برنامه در جهت حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: اقدام دوم، استفاده از کالای ایرانی است یعنی هم ما در ستاد و هم دانش‌آموزان، امکانات و وسایل خود را از تولیدات داخلی تهیه کنیم.

 دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حوزه سوم را مطالبه‌گری عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان از مسئولان مطالبه می‌کنند تا آنها در خصوص حمایت از کالای ایرانی پای کار باشند، حمایت کنند، عرضه کنند و کیفیت را افزایش دهند.

 وی به برگزاری نمایشگاه‌های لوازم‌التحریر و نوشت افزار در تابستان اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم در این نمایشگاه‌ها از وسایل و تولیدات داخلی و محصولات متنوع، با کیفیت و ارزان استفاده کنیم و در این راستا با تعدادی از تولید‌کنندگان وارد مذاکره شده‌ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد