تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 8:05
کد خبر : 33071

۱۱۴میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه کشف شد

۱۱۴میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز دوشنبه با تشریح این خبر در جمع خبرنگاران افزود: کالای کشف شده شامل ۵۷۶ دستگاه کولر اسپیلت، ۱۹۸دستگاه یخچال فریزر، ۱۳۴دستگاه تلویزیون، ۱۶۴ دستگاه لباس شویی، ۲۰۰ دستگاه آبسردکن، ۵ هزار و ۹۰۰

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز دوشنبه با تشریح این خبر در جمع خبرنگاران افزود: کالای کشف شده شامل ۵۷۶ دستگاه کولر اسپیلت، ۱۹۸دستگاه یخچال فریزر، ۱۳۴دستگاه تلویزیون، ۱۶۴ دستگاه لباس شویی، ۲۰۰ دستگاه آبسردکن، ۵ هزار و ۹۰۰ قلم لوازم یدکی خودرو، ۴۲ دستگاه اسکوتر و ۶۷۰ دستگاه گوشی تلفن رومیزی است.
وی بیان داشت: ۳۳۶ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم برنج، ۴۸ هزار کیلوگرم شکر، ۵۲۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶ هزار و ۸۸ جفت کفش،۳۰ هزار و ۲۴۰ ثوب البسه، ۱۴۸هزار و ۹۰۰ متر پارچه، ۳۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو و یک هزار و ۳۰۰ عدد اسباب بازی از دیگر کالاهای قاچاق است که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: مرزبانان شهرستان بندرلنگه با کسب اطلاع مبنی بر این که ۳ فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی است، گشت های دریایی را به محل مورد نظر اعزام کردند.
خرم روی افزود: با شناسایی و توقیف شناورهای یاد شده و در بازرسی دقیق از آن ها کالاهای یاد شده کشف و در این رابطه ۱۷ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی یادآورشد: دریابانی هرمزگان از همه ظرفیت ها و امکانات خود برای تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) و برخورد با کالای خارجی قاچاق استفاده می کند.
موقعیت راهبردی هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
بندرلنگه در فاصله ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
۷۱۹۵/۷۴۰۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد