تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 8:58
کد خبر : 32894

مبارزه با قاچاق راهکار دستیابی به اقتصاد مقاومتی است

مبارزه با قاچاق راهکار دستیابی به اقتصاد مقاومتی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، فتح اله حقیقی روز شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: کالای قاچاق مانع رقابت بازار داخلی، بهبود کیفیت و اقدامات توسعه ای تولیدکنندگان است.وی اظهار کرد: نهادینه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، فتح اله حقیقی روز شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: کالای قاچاق مانع رقابت بازار داخلی، بهبود کیفیت و اقدامات توسعه ای تولیدکنندگان است.
وی اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق از ضرورت های مهم در چرخه تولید داخلی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: به منظور دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی باید از تولید ملی حمایت کرد و در این راستا نیاز است که تولیدکننده با کیفیت بخشی به محصولات تولیدی و مصرف کننده با نگاه حمایتی در تامین مایحتاج از کالای ایرانی عمل کنند.
حقیقی گفت: به منظور تحقق شعار امسال باید محکم‌ترین قدم در حوزه مبارزه با قاچاق کالا برداشته شود و این مهم به اقدامات و برنامه ریزی منسجم دستگاه ها نیاز دارد.
وی افزود: گرچه اقدامات انجام شده مسئولان در این زمینه جای تقدیر دارد اما با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا مبارزه جدی‌تر نیاز است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: با نظارت و هماهنگی دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالای استان باید روند رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در استان سرعت بیشتری بگیرد و با توجه به اینکه برخی از کالاها افت قیمت پیدا می کنند و یا زود فاسد می شوند باید سرعت رسیدگی افزایش یابد.
حقیقی افزود: یکی از موضوعات مهم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاری و ارتباط مستقیم نهادهای مرتبط مانند تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، گمرک و هم افزایی این دستگاه ها است تا در کوتاه ترین زمان رسیدگی جدی به پرونده ها صورت گیرد.
در این نشست مجید طاعتی به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی معرفی شد.
۶۹۹۱/۶۰۱۳/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد