تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 14:01
کد خبر : 48148

قاچاق در جنوب استان تهران مانع رشد تولیدات داخلی شده است

قاچاق در جنوب استان تهران مانع رشد تولیدات داخلی شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد به آسیب های قاچاق در عرصه تولیدات داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز میزان تولید محصولات واحدهای صنعتی در کشور به اندازه تولیدات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد به آسیب های قاچاق در عرصه تولیدات داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز میزان تولید محصولات واحدهای صنعتی در کشور به اندازه تولیدات جهانی بوده اما متاسفانه ورود کالاهای قاچاق به این محصولات و بدنه تولید آسیب جدی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات متعددی در حوزه صنعت وجود دارد، یادآور شد: موضوع قاچاق در صنعت جدی بوده و مانع رشد تولیدات صنعتی و فقدان رقابت شده است.

جمالی پور با اشاره به اینکه قاچاق مانع رسیدن صنعت و تولیدکنندگان به اهداف واقعی آنها می شود، عنوان کرد: مشابه محصولات داخلی به صورت قاچاق وارد کشور می شود که این موضوع آسیب جبران ناپذیری را به تولید کالاهای داخلی زده است.

وی با بیان اینکه امروز قاچاقچیان دارای شبکه های مافیایی هستند تاکید کرد: برغم مبارزه جدی با قاچاق کالا هنوز هم حجم قاچاق در کشور بالا بوده و به عزم جدی تر نیاز دارد.

جمالی پور با اشاره به اینکه همه باید از تولیدکنندگان حمایت کنند تا با ایجاد رقابت، تولیدات داخلی افزایش یابد، گفت: اگر مردم از محصولات داخلی استفاده کنند قطعا دست قاچاقچیان در این حوزه کوتاه خواهد شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در فرایند تولید کشور به علت مواجه بودن بانک‌ها با چالش، اعتبارات سرمایه در گردش دچار مشکل می شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد