تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 8:16
کد خبر : 32639

تَعَصُّب مردم در قبال مصرف کالای ایرانی گامی مهم و موثر در مبارزه با قاچاق کالا

تَعَصُّب مردم در قبال مصرف کالای ایرانی  گامی مهم و موثر در مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ هادی رجایی نیا با اشاره به تعریف قاچاق کالا در سه بخش مبادی ورودی ، مبادی عبوری و مبادی مصرف گفت: شهرستان فاروج از منظر مبادی ورودی مصداقی نداشته و بعضا مسیر عبور و مصرف می تواند مصداق داشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ هادی رجایی نیا با اشاره به تعریف قاچاق کالا در سه بخش مبادی ورودی ، مبادی عبوری و مبادی مصرف گفت: شهرستان فاروج از منظر مبادی ورودی مصداقی نداشته و بعضا مسیر عبور و مصرف می تواند مصداق داشته باشد.

رجائی نیا با بیان اینکه پیگیری و برخورد با عبور کالای قاچاق مربوط به برخی دستگاههای خاص می‌شود افزود: تکالیف لازم به دستگاه‌های متولی ابلاغ و تاکید شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان فاروج در این نشست با تاکید بر لزوم توجه همه نهاد ها و دستگاهها به بازار مصرف تصریح کرد: بازار و مصرف کنندگان باید توجه جدی به این امر داشته باشد.

 وی ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت می توانند با ترویج و تبلیغ کالای ایرانی در بازار و واحدهای صنفی سهم به سزایی در این امر داشته باشند و با توجه به رقابت برخی کالاهای ایرانی با مشابه خارجی خود تعصب مردم در قبال خرید و مصرف کالای ایرانی گامی مهم و موثر  در مبارزه با قاچاق کالا است.

رجائی نیا نظارت مستمر بر واحدهای صنفی را با تشکیل گشت‌های مشترک، یکی از اقدامات بازدارنده اعلام کرد و خواستار تقویت آن شد.

 

انتهای پیام./

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد