تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 13:49
کد خبر : 119921

کشف انبار مواد خوراکی احتکار شده در خراسان جنوبی

کشف انبار مواد خوراکی احتکار شده در خراسان جنوبی

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی مواد خوراکی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی مواد خوراکی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران پس از تحقیقات و بررسی های انجام شده محل انبار احتکار مواد خوراکی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۸ عدد کارتن حاوی مواد خوراکی احتکار شده کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن ۲۰ میلیارد ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و محل انبار احتکار شده به دستور مقام قضائی پلمپ شد.

فرشید از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محموله قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ احسان رحیمی، فرمانده انتظامی نهبندان نیز گفت: مأموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون باری، انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون باری مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها تعداد ۲ دستگاه اسپیلت، ۹ هزار و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن ها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: مأموران در این رابطه دو متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رحیمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد