تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 6:21
کد خبر : 32441

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف شد

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف شد

سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی، دریابانان کیش در ۶ مایلی جنوب غربی این جزیره موفق به توقیف یک فروند لنج باری داخلی ، حامل انواع کالای قاچاق به داخل کشور شدند. وی گفت: دریابانان کیش

سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی، دریابانان کیش در ۶ مایلی جنوب غربی این جزیره موفق به توقیف یک فروند لنج باری داخلی ، حامل انواع کالای قاچاق به داخل کشور شدند.
وی گفت: دریابانان کیش دوشنبه شب با اشراف اطلاعاتی در محدوده جزیره کیش، در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند لنج باری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج ۳۰۰ دستگاه کولر گازی، ۴۲۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۷۰ دستگاه ماکروویو ، ۲۳۱ کارتن لوازم کوچک برقی خانگی، ۲۷۰۰ کارتن نوشابه خارجی، ۱۸ تن بادام هندی، ۲۲۳ کارتن انواع شربت، ۵۰ کارتن دستکش، ۴۲۰۰ کارتن نوشابه های انرژی زا و مقادیر زیادی پوشاک کشف کردند.
جمالی گفت: کارشناسان گمرک ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و ۷ نفر خدمه این لنج قاچاق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
پایگاه دریابانی جزیره کیش از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ فروند لنج حامل ۲۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق را توقیف کرده است.
جزیره کیش با مساحت ۹۱.۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
۶۹۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد