تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 11:01
کد خبر : 16493

گشایش نمایشگاه عکس پاییزه دانشجویی در دانشگاه کردستان

گشایش نمایشگاه عکس پاییزه دانشجویی در دانشگاه کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، نمایشگاه پاییزه دانشجویی از چند نمایشگاه جداگانه شامل مجموعه ای از عکس های دانشجویان دانشگاه کردستان با موضوع پاییز، طراحی و نقاشی با رنگ روغن، عفاف و حجاب و همچنین پایگاه سلامت سنجی هلال احمر است.نمایشگاه عکس دانشجویی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، نمایشگاه پاییزه دانشجویی از چند نمایشگاه جداگانه شامل مجموعه ای از عکس های دانشجویان دانشگاه کردستان با موضوع پاییز، طراحی و نقاشی با رنگ روغن، عفاف و حجاب و همچنین پایگاه سلامت سنجی هلال احمر است.
نمایشگاه عکس دانشجویی متشکل از ۲۵ عکس اثر دانشجویان این دانشگاه است و نمایشگاه طراحی و نقاشی نیز از ۱۲ تابلو با موضوع طبیعت و منظره در سبک رئالیسم اثر مهران سروری از دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه کردستان تشکیل شده است.
همچنین در راستای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در میان دانشگاهیان و دانشجویان، نمایشگاه حجاب و عفاف ریحانه در قالب ۲ غرفه شامل مشاوره تحصیلی و الزامات حجاب دایر شده است.
در کنار این نمایشگاه ها، پایگاه تست قند و فشار خون نیز توسط اعضای کانون هلال احمر دانشگاه کردستان بر پا شده است و در آن سنجش سلامت دانشجویان به صورت رایگان انجام می شود.
همچنین در این پایگاه از دانشجویان در راستای آشنایی با فعالیت های کانون هلال احمر برای شرکت در کلاس های کمک اولیه ثبت نام می شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نمایشگاه پاییزه دانشگاه کردستان از ۱۴ تا ۱۸ آبان در محل این دانشگاه دایر است و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.
دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۵ کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگاه کردستان معرفی کرد.
این دانشگاه هم اکنون دارای بیش از ۱۷۰ رشته شامل ۵۱ رشته کارشناسی، ۹۱ رشته کارشناسی ارشد و ۲۹ رشته دکتری است و در هفت دانشکده با بیش از ۳۰۰ عضو هیات علمی به بیش از ۱۰ هزار دانشجو خدمات تحصیلی ارایه می کند.
علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات و زبان های خارجی، مهندسی،هنر و معماری، علوم پایه و منابع طبیعی هفت دانشکده این دانشگاه است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
۷۳۴۸/۹۱۰۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد