تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 5:04
کد خبر : 32221

حمایت از کالای ایرانی؛ راهگشای بحران اقتصادی

حمایت از کالای ایرانی؛ راهگشای بحران اقتصادی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه دیروز، ۲۸ اردیبهشت با تبریک حلول ماه مهمانی خدا، با بیان آنکه همه اعمال ما در دنیا بر محور تقوا امتیازگذاری می‌شود، گفت: تنها

حمایت از کالای ایرانی؛ راهگشای بحران اقتصادی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه دیروز، ۲۸ اردیبهشت با تبریک حلول ماه مهمانی خدا، با بیان آنکه همه اعمال ما در دنیا بر محور تقوا امتیازگذاری می‌شود، گفت: تنها اعمال با تقوا مورد قبول خداوند قرار می‌گیرد.
وی خواستار دوری کردن از گناهان مخصوصاً در ایام این ماه شد و افزود: در زمان روزه‌داری همه اعضا و جوارح آدمی باید روزه و خدا را در نظر داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک با بیان اینکه ایمان به توحید و بخشندگی خداوند از اهداف اصلی ماه رمضان است، متذکر شد: باید بیش از پیش خدا را شاکر بود و در مقابل این همه بزرگی او را شکر کرد.
وی کرامت خداوند را از فضایل این ماه عزیز دانست و تصریح کرد: بندگان با یک توبه می‌توانند مورد عفو درگاه الهی قرار گیرند و به سعادت برسند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی با توصیه به حضور بیشتر مردم در مساجد مخصوصاً ایام این ماه، خواستار حضور هرچه بیشتر جوانان در مساجد شد و ابراز کرد: مسجد سنگر است، سنگر‌ها را حفظ کنید.
وی با اظهار اینکه هرچه پیشرفت داشته‌ایم با حضور ملت ایران تحقق یافته است، بیان کرد: نظام ما بر پایه حکومت الهی است، در این حکومت نباید چشم به بیگانگان داشته باشیم بلکه باید دیدمان را به داخل وسیع‌تر و اعتقادمان را به حکومت اسلامی و رهبر ولایی آن گسترده‌تر کنیم.
امام جمعه قرچک با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، مطرح کرد: باید به جوانان خودمان اعتماد کرد، مشکلات کشور تنها به دست خودمان حل خواهد شد، اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی گام بزرگی است در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی.
وی با تأکید بر توجه به ظرفیت‌های داخلی ادامه داد: اعتماد به دشمن چیزی را عاید ما نمی‌کند، بلکه آن‌ها به فکر ریشه کن کردن انقلاب اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی خطاب به مسئولین متذکر شد: تا زمانی که رعایت حفظ خطوط قرمز نظام را دارید؛ خانواده‌های معظم شهدا و نیرو‌های انقلابی از شما دفاع خواهند کرد.
وی در پایان با اشاره به حمایت کشور ما از سوریه و عراق، اذعان کرد: اگر این حمایت‌ها نبود؛ امروز باید در خیابان‌های تهران، کرمانشاه و همدان با دشمن مبارزه می‌کردیم؛ اگر به قدرت موشکی نرسیده بودیم امروز کشور با خاک یکسان شده بود.

محمد فرخی

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد