تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 11:23
کد خبر : 32181

مقاومت اسلامی با انتقال سفارت آمریکا به قدس جان تازه گرفت

مقاومت اسلامی با انتقال سفارت آمریکا به قدس جان تازه گرفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکا با این اقدام خود، وحدت بین همه ملت‌های اسلامی را محکمتر و رژیم متزلزلِ در حال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکا با این اقدام خود، وحدت بین همه ملت‌های اسلامی را محکمتر و رژیم متزلزلِ در حال نابودی صهیونیستی را به سقوط حتمی نزدیک‌تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: مقاومت اسلامی در همه جای دنیا با این جنایت آمریکایی صهیونیستی جان تازه گرفت به طور یکه همه احساس می‌کنیم چیزی نمانده که بساط رژیم صهیونیستی برچیده و دسترسی به بیت المقدس و بازگشت سرزمین‌های اشغالی به مسلمانان محقق شود.

امام جمعه قزوین افزود: زمانی که دشمن خود را با این خونریزی‌ها و زیاده خواهی‌ها می‌بینیم، به هیچ عنوان به دشمن اعتماد نمی‌کنیم و می‌دانیم آمریکا، فرانسه، انگلیس و اروپا قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به برجام گفت: این برجامی که آمریکا آن را به اروپا واگذار کرد همان برجام آمریکایی است و نمی‌تواند مشکلی از مردم ایران برطرف کند البته می‌تواند با تلف کردن وقت ما را به بازی بکشاند.

وی افزود: مردم ایران به آمریکا و اروپا اعتماد ندارند و امیدی هم نداریم که با برجام مشکلات کشورمان حل شود.

خطیب نماز جمعه قزوین اضافه کرد: مشکلات کشور ایران با همت اندیشمندان، وحدت صفوف مومنان، حمایت از کالای ایرانی، اسراف نکردن و دوری از اشرافیت، با مهربانی و همدلی و برداشتن شکاف‌ها و اختلافات برطرف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس گفت: صدام در آن زمان گفته بود مردم ایران خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آن‌ها تقدیم می‌کنم، ایران در آن دوران خرمشهر را پس گرفت و پس از آن مسلمانان ایران و عراق همه مقدسات اسلام را از دست صدام پس گرفتند و او راهی جهنم شد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: شاهد هستیم که ملت مسلمان ایران و عراق مهربان و منسجم هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگتری هستند و خود را برای ساختن مسیری از کربلا به سمت بیت المقدس آماده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف و حمایت از کالای ایرانی گفت: اگر نعمت‌های الهی را قدر ندانیم و بجای استفاده از کالای ایرانی که فرزندان خودمان تولید می‌کنند از کالای خارجی استفاده کنیم در نهایت فرزندانمان بیکار شوند و کارمان به سرانجام نخواهد رسید.

 خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه به سالروز وفات حضرت ابوطالب (ع) پدر بزرگوار امیرالمؤمنین (ع) و عموی رسول گرامی اسلام (ص) اشاره کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد