تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 4:51
کد خبر : 32054

قاچاقچی گوشی تلفن در بانه ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی گوشی تلفن در بانه ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی تعزیرات حکومتی کردستان، سیدنجیم حسینی روز پنجشنبه اظهار داشت: از این قاچاقچی ۲ هزار و ۱۷۲ دستگاه گوشی همراه خارجی کشف و ضبط شد.وی افزود: پس از اخذ اظهارات و دفاعیات و با توجه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی تعزیرات حکومتی کردستان، سیدنجیم حسینی روز پنجشنبه اظهار داشت: از این قاچاقچی ۲ هزار و ۱۷۲ دستگاه گوشی همراه خارجی کشف و ضبط شد.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات و دفاعیات و با توجه به محتویات پرونده در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بانه، متهم به پرداخت جریمه نقدی ۱۳ میلیاردی محکوم شد.
حسینی اضافه کرد: این حکم در شعبه نهم تجدید نظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی به استناد بند ب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز تایید شد.
وی یادآور شد: این تعداد گوشی قاچاق به همراه خودروی حامل آن تحت عنوان مال بلاصاحب و در حکم اموال مجهول المالک ضبط شد.
وی گفت: گوشی تلفن همراه در ردیف کالاهای مجاز مشروط قرار می‌گیرد که به استناد بندج ماده ۱ قانون قاچاق کالا و ارز صدور یا ورود آن علاوه بر انجام تشریفات گمرکی، نیازمند کسب مجوز قبلی از یک یا چند مرجع ذیربط قانونی است.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از ۲۸۴ کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
/۹۱۰۲/۳۰۲۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد