تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 6:35
کد خبر : 30810

حمایت از کالای ایرانی باعث اشتغالزایی می شود

حمایت از کالای ایرانی باعث اشتغالزایی می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا ، سردار مهران طهماسبی غروب پنجشنبه در جمع بسیجیان روستاهای مرزی آستارا در مسجد قدس روستای باغچه سرای این شهرستان اظهار داشت: باید به حمایت از کالای ایرانی همت کنیم و این فرهنگ از خانواده ها و مدارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا ، سردار مهران طهماسبی غروب پنجشنبه در جمع بسیجیان روستاهای مرزی آستارا در مسجد قدس روستای باغچه سرای این شهرستان اظهار داشت: باید به حمایت از کالای ایرانی همت کنیم و این فرهنگ از خانواده ها و مدارس آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مرزنشینان ضروری است، افزود: مرزنشینان در کنار زندگی عادی خود، از سرحدات کشور حراست می کنند و باید با جدیت به مشکلات عمرانی، آموزشی و بهداشتی آنها رسیدگی شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ایران از نظر اقتدار نظامی و دفاعی در نقطه اوج قرار دارد و امیدواریم مردم و مسئولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.
طهماسبی با تاکید بر اینکه جریانات و جناح های کشور باید با همدلی و وحدت در راستای اعتلای ایران اسلامی اهتمام داشته باشند افزود: دشمنان ملت و نظام اسلامی با انواع ترفندها قصد دوری مردم از ولایت فقیه را دارند و اما همیشه این ترفند شوم آنان توسط مردم ولایتمدار خنثی شده است.
وی ادامه داد: آستارا به لحاظ فرهنگی از غنای خاصی برخوردار است و باید بسیجیان این شهرستان با روحیه جهادی در تمام حوزه ها حضور مقتدرانه داشته باشند.
طهماسبی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری، خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند این شهید در حوزه های مختلف آنچنان مدبرانه و هوشمندانه نوشته شده که با گذشت چندین سال، همچنان تاثیرگذار و به ‌روز است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد