تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 14:27
کد خبر : 32025

قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی ۵ میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی ۵ میلیارد ریال جریمه شد

محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس خوی از خودروهای عبوری، ۶۷ هزار و ۶۰۰ دلار قاچاق از سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد. وی اضافه کرد: پس از کشف، پرونده به همراه متهم به یکی از

محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس خوی از خودروهای عبوری، ۶۷ هزار و ۶۰۰ دلار قاچاق از سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد.
وی اضافه کرد: پس از کشف، پرونده به همراه متهم به یکی از شعبه های تعزیرات حکومتی خوی ارجاع و قاضی نیز این فرد را علاوه بر ضبط ارز قاچاق به پرداخت جریمه محکوم کرد.
وی بیان کرد: ارزش ارز قاچاق کشف شده در این پرونده بیش از پنج میلیارد و ۹ میلیون ریال برآورد شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به ۲۰ پرونده قاچاق ارز در آذربایجان غربی کشف شد که بیشتر به دلار و لیر قاچاق اختصاص داشت.
اقوامی گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، قضات تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی با جدیت بیشتری پرونده های قاچاق کالا و ارز را رسیدگی می کنند و بیشترین جریمه ها در این خصوص اعمال می شود.
وی همچنین از جریمه ۴۳۵ میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز میاندوآب خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در بازرسی از خودروهای عبوری از یک خودروی پراید تعداد ۱۷۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی کشف و ضبط کردند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا در سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۲ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل و همه آنها مختومه شد.
در سال گذشته متخلفان پرونده های تعزیراتی در آذربایجان غربی به پرداخت افزون بر ۲ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
۸۱۳۷/۷۱۲۹/۲۰۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد