تعهدات اخلاقی در ارائه خدمات به مصرفکنندگان کالای ایرانی مدنظر باشد
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت در سومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان استان لرستان، حمایت از مصرفکننده را امری ضروری عنوان کرد که در روشهای اجرا دارای
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت در سومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان استان لرستان، حمایت از مصرفکننده را امری ضروری عنوان کرد که در روشهای اجرا دارای مشکلاتی است و افزود: بارها دیده میشود کالای مصرفی خریداری میشود اما اطلاعات کافی و لازم در اختیار مصرفکننده قرار نمیگیرد که در این رابطه سازمان حمایت از مصرفکننده باید ورود پیدا کند.
وی با بیان اینکه این سازمان باید نظارتها و حمایت خود را بهصورت مستمر از مصرفکننده داشته باشد، اضافه کرد: فردی که کار فنی انجام میدهد باید تمامی اصول را رعایت کند چراکه تعهد اخلاقی ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است.
امیری با اشاره به اینکه در راستای حمایت از حقوق مصرفکننده اتحادیههای صنوف، دورههای آموزشی متنوع را برگزار کنند، گفت: فروشنده میبایست کالای خود را به خوبی به مشتری معرفی کند و شیوههای درست مصرف را در اختیار وی قرار دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: باید این فرهنگ رایج شود و در این زمینه اتحادیههای صنوف آموزشهای لازم را ارائه بدهند.
وی با یادآوری شعار امسال بیان کرد: در این زمینه و برای حمایت از کالای ایرانی به ادارات بخشنامههای لازم ارائه شده و قانون هم حمایت کافی را دارد.
امیری با بیان اینکه کالای تولید داخل باید قابلیت رقابت و استانداردهای لازم را داشته باشد، اظهارکرد: هماکنون برخی از کالاهای ما بهگونهای است که حتی از نمونههای خارجی خود برتر هستند اما سیستم تولیدی واحدها به روز نیست و به سمت افزایش کیفیت رشد نکرده و ارزش افزودهای ایجاد نمیکنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه در رابطه با ارائه خدمات پس از فروش، اصلاح تکنولوژی و آموزش نیروهای واحدهای تولیدی مسئول هستیم، ادامه داد: شعار سال بدون رعایت این نکات امکانپذیر نیست و باید اطلاعات لازم را به مصرف کنندهها ارائه دهیم.
آگاهی مردم از کیفیت محصولات داخل و رغبت خرید کالای ایرانی
وی تصریح کرد: اگر اطلاعات خوب و به سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد برای خرید و استفاده از محصول داخلی رغبت پیدا میکند.
امیری به گرفتن نظرات مردم جهت استفاده از آنها برای اصلاح و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: باید این دیدگاهها را برای رفع اشکالات و نواقص احتمالی به کار گرفت و تنها به جنبه انتقادی آن نگاه نکرد.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰