تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 13:13
کد خبر : 110687

فرمانده سپاه بوشهر: شهید سلیمانی در بیداری اسلامی نقش موثر داشت

فرمانده سپاه بوشهر: شهید سلیمانی در بیداری اسلامی نقش موثر داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در مراسم مجازی “مکتب حاج قاسم، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی” افزود: رژیم صهیونیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خطرناک ترین مرد میدان در مقابل خود می‌دید. وی بیان کرد: امت مسلمان ایران به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در مراسم مجازی “مکتب حاج قاسم، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی” افزود: رژیم صهیونیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خطرناک ترین مرد میدان در مقابل خود می‌دید.

وی بیان کرد: امت مسلمان ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهبری پیامبرگونه امام راحل به عنوان پیشتاز این حرکت در بهمن ۵۷ پرچم بیداری را بر بام جهان به اهتزاز درآورد و این انقلاب عظیم با ویژگی‌های شور و شعور، ایثار و فداکاری و شجاعت به جهان صادر و امروز آثار این شجره طیبه در کشورهای اسلامی به حرکت درآمده و جنبش‌های آزادی و اسلام خواهی قلب آمریکا و اروپا را نشانه گرفته است.

رزمجو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب علمداری بیداری را با شجاعت و با تاسی از نیروی الهی هدایت و راهبری کردند اضافه کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی چون در مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب و در نهاد مولود این ۲ مکتب سپاه قدس پرورش یافت و در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاد و پیروزی‌های مکرر و عظیمی را رقم زد و برای عزت مسلمانان و بیداری اسلامی جان خود را فدا کرد.

وی یادآور شد: روحیه مبارزه شهید قاسم سلیمانی مبتنی بر تکلیف الهی بود و در مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، طاغوت، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، داعش و منافقان را شناخت  و در مرزهای جغرافیایی در مقابل آنها موضع گرفت و با آنها مبارزه کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی شهید قاسم سلیمانی و جلوگیری از سلطه‌گری‌های استکبار در جهان از جمله علت‌های دشمنی آمریکا و اسکتبار با شهید سلیمانی بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی انگیزه اصلی خیزش اسلامی و تجدید حیات اسلام در جهان بویژه در فلسطین نیز مرهون انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی شهید سردار قاسم سلیمانی بود.

رزمجو ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی نیروی سپاه قدس قشرهای مختلف و مذاهب متعدد برای رسیدن به پیروزی نهایی وحدت، کارآمدی و همبستگی در مقیاس جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی دارای شاخصه‌های ولایتمداری، روحیه انقلابی، بصیرت و ایثارگری است و همه این ویژگی‌ها را این شهید از مکتب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته بود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: هرچند تفکر شهید سلیمانی با تفکر لیبرالی فاصله و مشکل دارد و دشمن در تلاش برای به حاشیه بردن این تفکر است اما برخلاف میل و اراده دشمن این تفکر هرروز پر فروغ تر از قبل می‌شود.

وی تاکید کرد: در این شرایط حساس جامعه به تفکر و اعتقاد جاج قاسم سلیمانی بیشتر از گذشته نیاز دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد