تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 4:03
کد خبر : 31761

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخل و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی در حین اجرای کنترل جاده ها به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان در محور سه راهی بابازید پلدختر مشکوک

سرهنگ صفر عبدالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخل و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی در حین اجرای کنترل جاده ها به یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت پیکان در محور سه راهی بابازید پلدختر مشکوک شده و ۲ خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس تعداد ۶ دستگاه کولرگازی ۲ تیکه و ۱۱ کارتن ۲۴ تایی کمپوت آناناس در مجموع ۲۶۴ عدد فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف کردند.
به گفته همچنین ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت تعداد ۴۲۰ تخته پتو مسافرتی فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی همچنین در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق به یک دستگاه اتوبوس در محور سه راهی بابازید مظنون شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۴۲۲ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.
شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
۷۲۷۲/۶۰۶۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد