تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 4:24
کد خبر : 31667

از خرید وسیله نقلیه خارجی خودداری کردم/ در سال حمایت از کالای ایرانی از محصولات داخلی استفاده می کنم

از خرید وسیله نقلیه خارجی خودداری کردم/ در سال حمایت از کالای ایرانی از محصولات داخلی استفاده می کنم

علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان" حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:هر ساله نامگذاری های که از جانب مقام معظم رهبری برای سال ارائه می شود بسیار با دقت و متناسب با شرایط

علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان" حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:هر ساله نامگذاری های که از جانب مقام معظم رهبری برای سال ارائه می شود بسیار با دقت و متناسب با شرایط حاکم برکشوراست و ایشان همه جوانب را در نظر میگیرند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی کشوراقتصاد واشتغال است اظهار داشت: اساس رونق اقتصاد و حل مشکل اشتغال جوانان کشوردر گرو رونق تولید داخلی است، تولید داخلی زمینه ساز به گردش درآمدن منابع و سرمایه در داخل کشور می شود و ازطرفی نیزرونق تولیدات داخلی باعث حل مشکل اشتغال جوانان می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: امروزه استکبار جهانی و دشمنان راه ضربه زدن به  ایران را با ایجاد نارضایتی در ببین مردم دنبال می کنند و ما باید بدانیم که ریشه و اساس نارضایتی ها در حوزه اقتصاد کشوراست که تنها راه مقابله با آن حمایت از کالای ایرانی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با نگاه به سنوات گذشته و با توجه به ظرفیت ها و بسترهای خیلی خوبی که در کشور وجود دارد تحقق شعار سال کار زیاد دشواری نیست فقط نیاز به همت بیشتری از طرف مسئولین و مردم دارد.

وی افزود: امیدواریم امسال باتوجه به همتی که در ببین نمایندگان مجلس وجود دارد با جلسات و همفکری های خوبی که برقرار است بتوانیم با سیاست گذاری ها و اعمال نظارت بر مولفه های مربوطه به تولید درقیاس با سنوات گذشته یک خروجی خوبی داشته باشند.

گلمرادی پیشنهاد شخصی خود برای حمایت از کالای ایرانی را اینطور توضیح داد: وقتی کشورهای موفق در حوزه اقتصاد و تولید را مرورمی کنیم به این نکته می رسیم که آنها کسب و کارهای کوچک و خانگی و متوسط پاین دستی را گسترش داده اند که موفقیت های خیلی زیادی نیز شامل حال آنها شده است و این در حالی است که ما نیز در اقتصاد مقاومتی به بخش مردمی کردن اقتصاد بیش از هر مولفه ای تاکید داریم، در روستاها ظرفیت های خیلی خوبی داریم که باید با تعریف راهبردهای عملی و کاربردی ورود داشته باشیم اقدامات عملی داشته باشیم

وی در پاسخ به سوالی که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول خارجی کنار گذاشته و کالای ایرانی خریداری کرده اید؟ گفت: برای امنیت و راحتی خودم به دنبال یک وسیله نقلیه خارجی بودم که با شروع سال جدید خرید را منتفی کردم و تصمیم گرفتم در سال حمایت از کالای ایرانی حتما از محصولات ایرانی استفاده کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با گله مندم از سازمانها و کارخانجات تولیدی که به کیفیت کمتر توجه دارند اظهار داشت: دلیل عدم استقبال مردم از کالاهای ایرانی کیفیت پایین آنها است مردم این حق را دارند از وسیله ای که استفاده می کنند امنیت کافی داشته باشند و در آن احساس راحتی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد