تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 8:22
کد خبر : 31175

بیرجند| اعمالی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن است

بیرجند| اعمالی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همه می‌دانیم که کشور متعلق به شهدای پیروزی انقلاب، شهدای دفاع مقدس و دفاع حرم است که خون پاکشان را تقدیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همه می‌دانیم که کشور متعلق به شهدای پیروزی انقلاب، شهدای دفاع مقدس و دفاع حرم است که خون پاکشان را تقدیم نظام اسلامی کردند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه ایثارگران، آزادگان و جانبازان و خانواده معزز شهدا که امروز افتخار همکاری این عزیزان را در دستگاه‌های اجرایی داریم چشم و چراغ ملت، نظام و جامعه هستند و حضورشان برای ما درس‌آموز و عبرت‌آموز است و امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را بدون هیچ انحرافی و بدون کم و کاست و با تمام توان ادامه دهیم.

وی افزود: عزت جامعه اسلامی در گرو تداوم راه شهداست و مسیر دیگری وجود ندارد.

مروج‌الشریعه بیان کرد: شهدای حریم حرم برای عزت، استقلال و شرف مملکت بسیار مظلومانه به شهادت رسیده و مادامی که جریان حق و باطل در دنیا حاکم است و نظام اسلامی با همین آرمان‌ها بخواهد به حیات مقدسش ادامه دهد باید از آرمان‌های خویش جانانه دفاع کند.

مقام عالی دولت در استان افزود: امروز همه گرایش‌های سیاسی با سلایق مختلف مملکت را از آن خود بدانند و در کنار هم با صمیمیت و همکاری، برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بداخلاقی‌های موجود در فضای حقیقی و مجازی گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن خواهد بود و بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد می‌کند.

وی از همه خط مشی‌های سیاسی خواست قدر نعمت امنیت، همدلی و وحدت را بدانند و همواره به یاد داشته باشند که بر سر سفره انقلاب نشستیم و ده‌ها هزار شهید خون خود را تقدیم انقلاب کردیم تا بتوانیم امروز خادم مردم باشیم.

مروج‌الشریعه با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: تاکیدات رهبری چه در موضوع اقتصاد مقاومتی و چه در موضوع کالای ایرانی آن است که بتوان به کالای ایرانی و دانش دانشمندان کشور متکی بود که البته این به معنای نفی تعامل با جهان نیست و حمایت از کالای ایرانی، اتکا به توان داخل و دانش مهندسین ایرانی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد