تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 22:41
کد خبر : 103404

امام جمعه همدان: قاچاق کالا به تولید ضربه می‌زند

امام جمعه همدان: قاچاق کالا به تولید ضربه می‌زند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در دیدار با جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از خدمات کارکنان نیروی انتظامی در طول سال، به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در دیدار با جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از خدمات کارکنان نیروی انتظامی در طول سال، به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که به تولید ضربه می‌زند بحث قاچاق کالا است که باید در این حوزه به صورت جدی‌تر ورود شود.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در محافظت از هنجارهای رسمی کشور مجاهدت‌های مستمری دارد با این وجود نگهبانی از هنجارهای رسمی و قانونی کشور نیازمند تلاش شبانه روزی است که به خوبی نیروی انتظامی در تمام طول سال در حال محافظت و خدمت رسانی در این عرصه است.

امام جمعه همدان گفت: در راستای کاهش آمار سرقت‌های خُرد، می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج نیز استفاده کرد؛ اینکه ناجا به تنهایی برای مبارزه با جرم ورود کند، انتظار واقعی نیست، و نیازمند مشارکت‌های مردمی و انسجام همه نیروها برای جلوگیری از جرم بوده و در برخورد سلبی باید همه همراهی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه ارتقا اقتدار نیروی انتظامی، نسبتی معکوس با تنزل جرم دارد، عنوان کرد: ضروری است تا همه مردم و مسئولان در مسیر حفظ و ارتقا اقتدار نیروی انتظامی تلاش کنند.

وی افزود: بهبود نظم عمومی و فراهم کردن زمینه مناسب برای زندگی اجتماعی، از ثمرات افزایش اقتدار نیروی انتظامی است که این مهم باید تبدیل به یک فرهنگ در سطح جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: در قرارداد بین ایران و چین در حالی که مخالفان، مفاد این قرارداد را نمی‌دانند، اما شاهد تبلیغات سو برای پشیمان کردن طرف مقابل از اجرای این سند همکاری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در محافظت از وطنش، همانند دوره هشت ساله دفاع مقدس اجازه نمی دهد حتی یک وجب از خاک کشورش جدا شود و با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادگی کرد.

وی با تقدیر از رشادت‌های پرسنل نیروی انتظامی افزود: امنیتی که امروز از مرزها تا عمق این کشور حاکم است، همه مرهون زحمات کارکنان ناجا است، آن‌هم در حالی که دشمن مستمر در حال دشمنی و برنامه ریزی برای توطئه است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد