تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 10:01
کد خبر : 30847

ترامپ از برجام خارج شود یا نه، حمایت از کالای ایرانی در اولویت باشد

ترامپ از برجام خارج شود یا نه، حمایت از کالای ایرانی در اولویت باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه طبق اخبار واصله قرار است اردیبهشت‌ ترامپ از برجام خارج شود، اظهار کرد: اگر چنین شود دولت و ملت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه طبق اخبار واصله قرار است اردیبهشت‌ ترامپ از برجام خارج شود، اظهار کرد: اگر چنین شود دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنند.

وی با بیان اینکه در غیر این صورت نیز باید به توانمند‌ی‌های داخلی تکیه شود، گفت: باید کالا و صنعت و دسترنج کارگران داخل را پاس بداریم و مشوق تولیدکننده و سرمایه‌گذار داخلی باشیم.

امام جمعه همدان افزود: رئیس جمهور از وزرا گلایه می‌کند که اگر دیانت اثبات شده باشد مشکلات حل می شود اما برخی متاسفانه منافع و قدرت خود را در اولویت می‌دانند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: فعالیت‌های این سربازان دین و وطن را نمی‌شود دقیق تشریح کرد اما اثر آن واضح است.

طه‌محمدی ضمن بیان این مطلب که از هر سو که داعش  و گروه‌های تروریستی وارد کشور شده‌اند، در همان جا توسط این سربازان ناکام مانده‌اند، از تلاش‌های آنها قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه آن چه شایسته بوده در دوران غیبت پیرامون مسائل مهدویت و فرهنگ انتظار برای آگاهی‌بخشی به مردم کار کنیم، انجام نداده‌ایم؛ افزود: امروز دشمن شبهه‌افکنی می‌کند و در دل‌ها تردید می‌افکند که اگر این شبهات را برطرف نکنیم ممکن است کسانی در دوران غیبت دچار تزلزل شوند.

خطیب نماز جمعه همدان ادامه داد: ۸ میلیارد انسان در گمراهی به سر می‌برند و در حال پیروی از طاغوت هستند، خدا در حق ما منت گذارده که بر در خانه اهل بیت(ع) روزی می‌خوریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هدایت اغتشاشات از طریق تلگرام بود، متذکر شد: در این فضای مجازی و تلگرام بسیار به مقدسات توهین می‌شد و حکایت بستن سنگ و باز گذاردن سگ بود که به حیثیت و دین و آبروی مردم حمله می‌کردند، خدا را شکر که تلگرام بسته شد و قلم از دست دشمن گرفته شد.

طه‌محمدی افزود: حضرت موسی بن جعفر(ع) می‌فرماید: خوشا به حال زنان و مردان با بصیرت که در دوران غیبت به دامان اهل بیت(ع) چنگ زدند و پیرو هوای نفس و طاغوت نشدند.

وی با بیان اینکه شیعه نباید جزو عوام باشد، گفت: امروز هر کس هر مطلبی می‌داند باید در اختیار دیگران بگذارد، امروز باید چنان در مسائل مهدویت دارای معرفت باشیم که دشمن نتواند نفوذ کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شاه ژاندارم منطقه بود و تا بن دندان مسلح؛ اظهار کرد: برخی می‌گفتند امام خمینی(ره) با تسبیح به جنگ تانک آمده است اما در مقابل چشم جهانیان کاخ‌های ظلم ویران شد و جریان ظهور مهدی موعود(عج) نیز چنین خواهد بود.

انتهای پیام/و

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد