تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 11:45
کد خبر : 103878

شرور مسلح شهرستان چابهار با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

شرور مسلح شهرستان چابهار با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

– اخبار استانها – سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: درعملیات پیچیده و ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان شرور مسلح در مخفیگاهش در شهرستان چابهار شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شرارت‌های سریالی و مسلحانه در شهرستان چابهار، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت

– اخبار استانها –

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: درعملیات پیچیده و ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان شرور مسلح در مخفیگاهش در شهرستان چابهار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شرارت‌های سریالی و مسلحانه در شهرستان چابهار، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح و همچنین حمل سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع دسته جمعی و عربده‌کشی از اقدامات شرارت‌آمیز این شرور مسلح بوده است.

جانشین فرمانده ناجا: کشف بیش از ۱۰۰۰تن مواد مخدر در کشور؛ مقابله با “قاچاق کالا و اراذل و اوباش” در سال ۱۴۰۰ اولویت پلیس استجانشین فرمانده ناجا: تمام ظرفیت‌هایمان را برای مقابله با عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا به‌کار می‌گیریم۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط تکاوران قرارگاه “عمار” سیستان و بلوچستان کشف شد

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مجرم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف، که پس از انجام تحقیقات پلیسی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری در اعلام خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر محموله یک هزار و ۱۲۷ حلقه لاستیک قاچاق کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بوده که در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد