تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 - 14:44
کد خبر : 30785

گفتمان ولایت و حمایت از کالای ایرانی در شفت برگزار می‌شود

گفتمان ولایت و حمایت از کالای ایرانی در شفت برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام انوش تفهمی بعدازظهر پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته عقیدتی و سیاسی که در سپاه ناحیه شفت برگزار شد، اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی همزمان با سالروز شهادت استاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام انوش تفهمی بعدازظهر پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته عقیدتی و سیاسی که در سپاه ناحیه شفت برگزار شد، اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این استاد شهید با منطق و استدلال خود در برابر افکار الحادی و تهاجم فرهنگی و شبهه افکنی دشمن روشنگری کردند، افزود: دشمن روشنگری‌های شهید مطهری رو نتوانست تحمل کند و وی را بشهادت رساند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شفت به برخی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان شفت اشاره کرد و گفت:: بیش از ۵۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب برای ترویج مسائل اعتقادی و دینی و تبیین و تشریح مسائل روز جامعه و جهان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری حلقه‌های صالحین، نشست‌های بصیرتی با موضوع اندیشه‌های شهید مطهری، گفتمان ولایت و حمایت از کالای ایرانی بخشی از برنامه‌های این هفته در شهرستان شفت است، تصریح کرد: تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و معلمان، دیدار با خانواده معظم شهدا، کوهپیمایی کارکنان و فرهنگیان، مسابقه کتابخوانی و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد