تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 6:26
کد خبر : 30581

انباشت ۱۵۰ هزارتن سیب در سردخانه‌های آذربایجان غربی

انباشت ۱۵۰ هزارتن سیب در سردخانه‌های آذربایجان غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حسن انتظار در نشست سه جانبه که بین دولت و تشکلات کارگری و کار فرمایی در محل استانداری برگزار شد، افزود: هم اکنون ۱۵۰ هزارتن سیب در سردخانه‌های استان انبار شده که به دلیل مشکلات و قوانین مانع تراش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حسن انتظار در نشست سه جانبه که بین دولت و تشکلات کارگری و کار فرمایی در محل استانداری برگزار شد، افزود: هم اکنون ۱۵۰ هزارتن سیب در سردخانه‌های استان انبار شده که به دلیل مشکلات و قوانین مانع تراش صادراتی، نمی‌توانیم صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه از همکاری کارگر و کارفرما شغل ایجاد میشود، تصریح کرد: برای رسیدن به تولید اقتصادی باید محیط کارگری و کارفرمایی کاردان و کاربلد و متعهد باشند تا اقتصاد پویا و مقاوم را در جامعه شاهد باشیم. 

رییس اتاق بازرگانی ارومیه با تاکید بر اینکه بین اشتغال و تولید ملی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با اشاعه فرهنگ کار و ایجاداشتغال می توان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی که اکنون در جامعه شاهد هستیم جلوگیری کرد.

وی به شعارسال جاری اشاره کرد و افزود: تولید کنندگان باید بهترین مواداولیه و تولید را داشته باشند و مردم نیز اولویت مصرف وخرید خودرا درحمایت از کالای باکیفیت ایرانی قرار دهند. تولید باکیفیت همراه با نظارت و کنترل سازمان های مربوطه باعث صادرات نیز خواهد شد.

درادامه رضا نقی زادهریال، مدیر کل کارتعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به انتخاب شعار سال جاری و سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری اظهارکرد: شعار سال‌های اخیر نشان از حمایت از تولید، سرمایه و کالای ایرانی برای مقابله جدی با واردات بی رویه کالاهای مشابه داخلی و جایگزینی تولیدات داخلی بجای کالاهای خارجی است.

نقی زاده ادامه داد: اگر کالای ایرانی در بازارهای داخلی وخارجی جاباز کند بنگاه های اقتصادی می‌توانند با سرمایه گذاری بیشتر باعث رونق اشتغال شوند.

مدیرکل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت:کارگر ایرانی نیروی محرکه اقتصادی و نقش مهمی درتولید و رونق اقتصادی کشور دارد. در سال۹۶ از ۳ گروه کارملی منتخب کشوری یک گروه کار از ارومیه بوده که نشان از پویایی و کاردانی کارگران وکارفرمایان استان است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد