تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 6:54
کد خبر : 30509

مسابقه کتا‌ب‌خوانی «هشت گام تا حضور قلب» در ندامتگاه فردوس

مسابقه کتا‌ب‌خوانی «هشت گام تا حضور قلب» در ندامتگاه فردوس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ستاد اقامه نماز شهرستان فردوس مسابقه کتا‌ب‌خوانی «هشت گام تا حضور قلب» را با موضوع نماز روز گذشته، ۹ اردیبهشت‌ماه در نمازخانه زندان شهرستان فردوس خراسان جنوبی برگزار کرد.علیرضا دهقان، رئیس زندان فردوس گفت: این مسابقه

مسابقه کتا‌ب‌خوانی «هشت گام تا حضور قلب» در ندامتگاه فردوس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ستاد اقامه نماز شهرستان فردوس مسابقه کتا‌ب‌خوانی «هشت گام تا حضور قلب» را با موضوع نماز روز گذشته، ۹ اردیبهشت‌ماه در نمازخانه زندان شهرستان فردوس خراسان جنوبی برگزار کرد.
علیرضا دهقان، رئیس زندان فردوس گفت: این مسابقه کتاب‌خوانی که با مشارکت اداره زندان و ستاد اقامه نماز شهرستان و با هدف آشنایی زندانیان با مفاهیم مرتبط با نماز برگزار شد، در راستای فعالیت‌های فرهنگی سازمان زندان‌ها بوده و با موضوع «هشت گام تا حضور قلب» برگزار و مورد استقبال زندانیان قرار گرفت .
وی افزود: با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان فردوس کتاب «هشت گام تا حضور قلب» تهیه و در اختیار متقاضیان قرار گرفت و مسابقه با حضور حداکثری کارکنان، خانواده‌های کارکنان، زندانیان و سربازان وظیفه برگزار شد.
دهقانی ادامه داد: از مجموع زندانیان زندان شهرستان فردوس ۹۲ درصد در این مسابقه شرکت کردند و کارکنان و خانواده‌های آنان نیز شرکت ۸۵ درصدی داشتند.
رئیس زندان فردوس از شرکت ۹۷ درصدی سربازان وظیفه در این دوره از مسابقات خبر داد و بیان کرد: محتوای کتاب به‌گونه‌ای تهیه شده که هم کاربردی و هم قابل فهم است و با استفاده از داستان‌ها، تمثیل‌ها، آیات و روایات کوتاه و سرگذشت‌های تأثیرگذار نقش مهمی را در نگاه مخاطب به مقوله نماز دارد.
همچنین حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد دهقان، مسئول فرهنگی زندان شهرستان فردوس هم در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه در راستای تفاهم‌نامه اداره زندان و ستاد اقامه نماز شهرستان برگزار شد.
یادآور می‌شود، مسابقات کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های فرهنگی سازمان زندان‌ها است که در جهت ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود و از استقبال خوبی در بین زندانیان برخوردار است.
محمد دهقان

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد