تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 23:47
کد خبر : 121093

اعلام برنامه‌های هفته عفاف وحجاب در استان تهران

اعلام برنامه‌های هفته عفاف وحجاب در استان تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه امشب با اشاره به اینکه ۲۱ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز عفاف وحجاب نامگذاری شده است در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه امشب با اشاره به اینکه ۲۱ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز عفاف وحجاب نامگذاری شده است در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این روز عده‌ای در مسجد گوهر شاد مشهد توسط مزدوران رژیم پهلوی به جرم دفاع از عفاف و حجاب به خاک وخون کشیده شدند.

وی با اشاره به این روز مهم در تاریخ انقلاب گفت: برای دفاع از عفاف وحجاب غیرتمندان این سرزمین خون دادند و زنان پاکدامن ایستادگی کردند.

محمودی افزود: حجاب و عفاف از اموری است که همواره بعنوان یک مانع مهم در برابر دنیای استکبار مطرح بوده و سعی بر ازبین بردن این ارزش انسانی و الهی داشتند و امروز نیز با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی در صددتضعیف آن هستند.

وی با انتقاد از کوتاهی دستگاههای مختلف در صیانت از عفاف وحجاب افزود: با توجه به شرایط کرونایی برگزاری برنامه های میدانی که توسط برخی مجموعه های مردمی پیش بینی شده بود با محدودیت مواجه گردید لذا بیشتر فعالیتها در هفته عفاف و حجاب از طریق فضای رسانه و مجازی انجام می گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: جشنواره مدآرا ، اجرای مجموعه تئاتر در ۵ نقطه تهران، برگزاری مسابقه بانوی ایران زمین با تولید نمایش رادیویی باموضوع حیا، تهیه مجموعه مستند سلاله از زبان زنان تازه مسلمان شده با موضوع حجاب ، تهیه پادکست و استوری و بسته محصولات محتوای مجازی با ۲۸ اجرا توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ، تبیین اهمیت این روز در نمازهای جمعه ،مساجد و جلسات ویژه بانوان و بر گزاری نمایشگاههای عفاف وحجاب از جمله برنامه های این هفته است.

محمودی از دولت جدید خواست جهت اجرای مصوبه عفاف وحجاب و اجرای قانون توسط دستگاههای ذیربط به جبران خسارتهای گذشته بپردازد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد