تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 3:38
کد خبر : 29973

استفاده از شیوه های نوین برای مبارزه با قاچاق در اولویت است

استفاده از شیوه های نوین برای مبارزه با قاچاق در اولویت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی سه شنبه شب در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان اظهار داشت: با تلاش همه دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی سه شنبه شب در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان اظهار داشت: با تلاش همه دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز توفیقات خوبی در این زمینه داشته ایم که با توجه به حجم قاچاق کالا این میزان کافی نیست و باید از روش‌ها و شیوه های نوین کنترلی و مبارزه در این زمینه استفاده کرد.
وی فروش سوخت به مرزنشینان شعاع ۲۰ کیلومتر را یک ضرورت در راستای حمایت و افزایش سطح معیشت ۸۵ هزار و ۱۱۰ مرزنشین در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
وی افزود: با توجه به خشکسالی های پی در پی و از بین رفتن زمینه اشتغال برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان باید افزایش ۱۰۰ درصدی سهمیه سوخت مربوط به فروش مرزنشینان باید پیگیری‌ شود.
استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش قابل توجه میزان کشفیات انواع کالای قاچاق در این استان اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمترین راه حمایت از تولیدات داخلی است که ارتباط مستقیمی با ایجاد اشتغال و افزایش سطح معیشت مردم دارد.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به میزان واردات انواع دام سبک و سنگین در سال ۱۳۹۶ اظهار داشت: میزان تولید گوشت حاصل از واردات دام ۱۲ هزار و ۴۱۷ تن بوده که نسبت به سال ۹۵ افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
محمد شریف خالقی همچنین تغییر نوع سوخت کوره های آجرپزی و واحدهای تولیدی و صنعتی که دسترسی به شبکه گاز دارند را خواستار شد و تحقق این موضوع را در کاهش میزان قاچاق فرآورده های نفتی بسیار مهم برشمرد.
در این نشست موضوعات مربوط به فروش سوخت مرزنشینان و برنامه ریزی برای مقابله با قاچاق سوخت و همچنین استفاده از روش های نوین کنترلی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
۳۲۱۳**۳۰۴۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد