تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 4:30
کد خبر : 90690

کشف ۲۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ ۴۶۲ نفر دستگیر شدند

کشف ۲۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ ۴۶۲ نفر دستگیر شدند

– اخبار استانها – احمد مجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخرم‌‌آباد در رابطه با میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: دی ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی با ۲۲ هزار و ۴۵۳ دستگاه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده است. وی افزود: ۸

– اخبار استانها –

احمد مجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخرم‌‌آباد در رابطه با میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: دی ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی با ۲۲ هزار و ۴۵۳ دستگاه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: ۸ هزار و ۸۹۴ عدد اسباب بازی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، ۵ هزار، ۷۸۰  ثوب البسه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، هزار و ۳۸۰ عدد لوازم یدکی خودرو به ارزش ۴ میلیارد ریال و ۳۲۶ هزار نخ سیگار به ارزش ۷۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار  ریال دی ماه امسال در لرستان کشف شده است.

 دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان با اشاره به قاچاق سوخت استان عنوان کرد: در حوزه قاچاق سوخت ۵۶ هزار و ۱۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون، ۲۶ هزار لیتر نفت سفید به ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال دی ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه میزان مواد غذایی  کشف شده در دی  ماه امسال ۸۵ هزار و ۲۷۲ بسته به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال بوده است بیان  کرد: ۲ هزار و ۵۲۰ کیلوگرم برنج به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و هزار و ۲۴۰ کیلو گرم بادام زمینی، ۸۰ هزار کیلو گرم ذرت و ۲ هزار کیلوگرم تخمه از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق دی ماه در استان لرستان بوده است.

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ ۱.۵ تن مواد مخدر کشف شدتراژدی قاچاق چوب در ایران|‌ قطع بی‌رویه بلوط‌ها و قاچاق چوب در جنگل‌های زاگرس/ تغییر مسیر قاچاقچیان به سمت درختان باغیانهدام ۲ باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان/دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف بیش از ‌یک تن مواد مخدر‌

مجدیان در رابطه با کشفیات قاچاق کالاهای ممنوع در استان نیز گفت: در دی ماه امسال ۱۳هزار و ۴۷۷ لیتر  مشروبات الکی دست ساز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، ۸۴۰ بطری مشروبات خارجی به ارزش یک میلیارد ریال، رسیور ماهواره ۲۱ عدد به ارزش ۷۳ میلیون ریال، دیش ماهواره  132 عدد به ارزش ۸۰ میلیون ریال، ۳۵۶ عدد ال ان بی به ارزش  ریال ۱۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار  ریال و همچنین آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن ۴ هزار و ۶۵۷ عدد به ارزش ۸۰ میلیون ریال  کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان خاطرنشان کرد: ۴ هزارو ۱۲۷ قلم دارو  به ارزش ۵۰ میلیون ریال، ۳۱۱ طاقه پارچه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، ۱۴ هزار و ۶۵۰کیلوگرم مواد شیمیایی به ارزش ۷۶۱ میلیون ریال ،۲۶۰ عدد کیف به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و ۴۰ هزار و  517 قلم لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال دی ماه امسال کشف شده است.

وی  با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت: طی یک ماهه گذشته در استان لرستان ۴۸۶ راس گوسفند،۸۱ راس بز و۴۲ راس گاو در استان لرستان کشف شده است.

مجدیان در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده دی ماه امسال اظهار داشت: در دی ماه امسال ۴۵۰ پرونده قاچاق کالا  به ارزش ۲۴۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تشکیل شده که در همین رابطه ۹ باند متلاشی و ۴۶۲ نفر مرد دستگیر شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد