تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 6:12
کد خبر : 29246

دستگاه های فرهنگی وظیفه سنگینی در حمایت از کالای ایرانی برعهده دارند

دستگاه های فرهنگی وظیفه سنگینی در حمایت از کالای ایرانی برعهده دارند

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و ضرورت جلوگیری بیکاری به‌عنوان یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی، افزود: دستگاه های فرهنگی می توانند در همکاری با دستگاه های اجرایی نقش مهم و اثرگذاری را در رونق تولید داخل و نهادینه کردن

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و ضرورت جلوگیری بیکاری به‌عنوان یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی، افزود: دستگاه های فرهنگی می توانند در همکاری با دستگاه های اجرایی نقش مهم و اثرگذاری را در رونق تولید داخل و نهادینه کردن فرهنگ بهرگیری از کالاهای ایرانی ایفا کنند.
وی اضافه کرد: به ‌عنوان نمونه دستگاه ها و نهاد های فرهنگی دینی می توانند با بهره گیری از توانمندی های خود فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را در کشور نهادینه کرده و از بیکاری آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان که یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات امروز جامعه ماست جلوگیری کنند.
وی گفت:کالاهای ایرانی در بسیاری از جهات کیفیت بیشتری نسبت کالاهای خارجی دارند به همین منظور باید تلاش کنیم تا با معرفی و کیفیت تولید آنها جامعه را به سمت بهرگیری از تولید داخل رهنمون کنیم.
مسعودی خاطر نشان کرد: امروز تکیه به دولت های خارجی چیزی به جز وابستگی اقتصادی برای کشور اسلامی ما به بار نمی آورد به همین منظور باید مردم را به بهرگیری از تولیدات داخلی و ایجاد رویحه استقلال و عدم وابستگی سوق داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، اذعان کرد: تبلیغات اسلامی این استان با بهرگیری از پتاسیل ۱۰۰ روحانی مستقر،مبلغین و مبلغات و همچنین موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و برگزاری دوره های اموزشی تلاش می‌کند تا نقش خود را در جامه عمل پوشاندن به شعار سال معظم له ایفا کند.
وی خاطر نشان کرد:در زمان پهلوی به دلیل اینکه ما وابستگی شدیدی به دولت های غربی و به‌ویژه امریکا داشتیم نمی توانستیم در بسیاری از جهات مستقل عمل کنیم لکن با خود کفایی و عمل به منویات معظم له می تواند به رشد و تعالی در همه زمینه ها رسید.
۶۱۵۶/۱۵۳۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد