تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 3:47
کد خبر : 29012

بهترین حمایت از کالای ایرانی بازسازی هویت و اعتبار آن است

بهترین حمایت از کالای ایرانی بازسازی هویت و اعتبار آن است

قربانعلی تنگ شیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: امروز خریداران ایرانی یک گسست عاطفی با کالای تولید داخلی پیدا کرده اند لذا باید کاری کرد تا با ارتقای کیفیت تولید، ذهنیت مردم را باور پذیر کنیم. وی به مزایای خرید و مصرف کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت:

قربانعلی تنگ شیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: امروز خریداران ایرانی یک گسست عاطفی با کالای تولید داخلی پیدا کرده اند لذا باید کاری کرد تا با ارتقای کیفیت تولید، ذهنیت مردم را باور پذیر کنیم.
وی به مزایای خرید و مصرف کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی برای آحاد ملت ایران امری الزامی است چرا که باید در کشور خودمان به تولید و بهره وری و اشتغال توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم.
این مدرس دانشگاه گفت: مشتری و مصرف کننده کالای ایرانی، دو گروه شهروندان ایرانی و خریداران از سایر کشورها هستند درحالیکه مشتری ایرانی در واقع یک گسست عاطفی با کالای ایرانی پیدا کرده است.
تنگ شیر تصریح کرد: باید کاری کنیم که با تولید با کیفیت بالا و حتی مرغوب تر از نوع خارجی آن، ذهن مردم را نسبت به کالای مشابه بیرونی باورپذیر کرد چرا که اگر تولیدکننده مسئول کیفیت کالای ایرانی است، دولت نیز مسئول کمک به تولید کننده ایرانی باشد.
این مدرس ارتباطات در ادامه سخنان خود به شاخص های تولید ملی اشاره کرد و افزود: با وجود این ویژگی ها بدون شک کیفیت محصول بالا رفته تا به یک برند خوب ایرانی تبدیل شود، رقابت پذیری برای تولید کنندگان ایرانی ایجاد شده و توجه به قیمت گذاری لحاظ می شود چون قیمت برای مصرف کننده، مهم است.
به گفته وی توجه جدی به خدمات پس از فروش کالای و اعلام گارانتی مورد اعتبار، دسترسی آسان به تولید کنندگان برای پاسخگویی، اشتغال زایی در پناه تولید با کیفیت، توجه واقعی دولت به ایجاد برند ملی و جهانی برای ایران، نظارت جدی بر تولید و کیفیت آن، وضع قوانین جدید در راستای تولیدات ایرانی، توجه به آموزش جدی به تولید کنندگان بخصوص کارگران و پاسخگویی در رابطه با مشکلات تولید – توزیع و صادرات را می توان از دیگر شاخص های تولید ملی ایرانی داخل کشور برشمرد.
تنگ شیر تاکید کرد: در بهینه سازی کالاهای فرهنگی باید از نیروی های فعال در تمامی عرصه ها به خوبی استفاده کرد چرا که فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و اعتماد به آن نیاز به آموزش مستمر دارد.
وی ابراز امیدواری کرد سالی همراه با تولیدات کالاهای خوب ایرانی و اعتماد سازی برای جلب نظر همگان برای خرید و مصرف تولیدات کالاهای ایرانی را در پیش داشته باشیم.
فراهنگ**۱۳۵۵**۱۰۵۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد