تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 13:12
کد خبر : 45386

توقیف ۴ میلیارد کالای قاچاق در لرستان

توقیف ۴ میلیارد کالای قاچاق در لرستان

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مهدیان نسب ،فرمانده نیروی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.  مهدیان نسب گفت:ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد در اجرای طرح مبارزه

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مهدیان نسب ،فرمانده نیروی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

 مهدیان نسب گفت:ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تشدید اقدامات کنترلی در محور خرم آباد – بروجرد یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶۸ هزار و ۴۳۸ عدد انواع کالای قاچاق شامل کلاه ورزشی، نوشابه انرژی زا، کمپوت آناناس و صابون خارجی قاچاق که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد