تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 6:00
کد خبر : 28659

حمایت از کالای ایرانی برای رونق اشتغال ضروری است

حمایت از کالای ایرانی برای رونق اشتغال ضروری است

خیراله خزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از تولیدات ملی است و کشوری می‌تواند در جریان رقابت نظام جهانی قرار گیرد که تولیدات داخلی خود را تقویت کند.وی با اشاره به اهمیت و تاکید بیانات مقام

خیراله خزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شعار سال ۹۷ گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از تولیدات ملی است و کشوری می‌تواند در جریان رقابت نظام جهانی قرار گیرد که تولیدات داخلی خود را تقویت کند.
وی با اشاره به اهمیت و تاکید بیانات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال ۹۷ تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: توجه و حمایت از تولید ملی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مولفه‌هایی است که سبب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌شود چرا که با به گردش درآمدن چرخ‌های تولیدی کشور، بسیاری از مسائل و بحران‌های فعلی اقتصادی جامعه از بن‌بست خارج خواهد شد.
خزایی افزود: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از تولیدات ملی است و کشوری می تواند در جریان رقابت نظام جهانی قرار گیرد که تولیدات داخلی خود را تقویت نماید و مردم نیز نسب به خرید تولیدات کشور خود، تعصب داشته باشند.
سرپرست فرمانداری کنگاور در ادامه عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری، سیاست دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از تولید داخلی در واقع زمینه ساز توسعه اقتصادی و سایر ابعاد دیگر توسعه است.
وی در ادامه با اشاره وجود ۶۳ واحد صنعتی در شهرستان کنگاور، اظهار کرد: از این تعداد ۳۱ واحد فعال، ۱۱ واحد نیمه فعال و مابقی واحدهای صنعتی تعطیل هستند.
خزایی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای کنگاور در حوزه صنعت، اظهار داشت: این شهرستان پتانسیل های زیادی در تولید و صنعت داراست و باید با فعال سازی این ظرفیت به رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد آن کمک کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و هم افزائی همه مسئولان بتوانیم اشتغال پایدار با حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی که یکی از دغدغه های مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولتمردان است را در شهرستان شاهد باشیم.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۷۶ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
۸۰۶۶/۷۴۴۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد