تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 4:21
کد خبر : 28518

نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملى با حضور لاریجانی آغاز شد

نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملى با حضور لاریجانی آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره نحوه حمایت از کالای ایرانی صبح امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملى با حضور لاریجانی آغاز شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره نحوه حمایت از کالای ایرانی صبح امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافتند.   حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان روز گذشته از برگزاری جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ با حضور ریاست مجلس و وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «نفت» و «نیرو» با موضوع راهکار‌های حمایت از کالای ایرانی به میزان خبر داد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به قانون «حداکثر استفاده از توان تولید داخلی» گفت: در حال حاضر گزارش اصلاح این قانون دردست تهیه است و تا سه هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود.

فولادگر تصریح کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تا پایان سال جاری اقدامات نظارتی خود را در جهت حمایت از تولید داخلی انجام خواهد داد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سر جمع تلاش‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به تهیه طرحی درباره حمایت از کالای ایرانی منجر خواهد شد، گفت: محتوای گزارش اصلاح قانون حداکثری توان تولید داخل در همین راستا است و طرح مذکور در ذیل قانون حداکثر توان تولید داخل وجود دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد