تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 20:47
کد خبر : 28210

تعصب خرید کالای ایرانی باید یک فرهنگ شود

تعصب خرید کالای ایرانی باید یک فرهنگ شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت‌وگو با پایگاه خبری سمیرم خبر، با تبریک سال ۹۷ اظهار کرد: مقام معظم رهبری همچون سال‌های گذشته راه اعتلای کشور را با پیام نوروزی اعلام و حمایت کالای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت‌وگو با پایگاه خبری سمیرم خبر، با تبریک سال ۹۷ اظهار کرد: مقام معظم رهبری همچون سال‌های گذشته راه اعتلای کشور را با پیام نوروزی اعلام و حمایت کالای ایرانی یک تکلیف برای ما شده است.

سرهنگ جواد فصیحی با تأکید بر تکیه‌بر توان داخلی تأکید کرد: استفاده و به‌کارگیری جوانان در میدان‌های مختلف مخصوصاً عرصه مدیریتی پرچم استقلال، عزت و عزمت ایران را برافراشته‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی با تأکید بر خرید کالاهای ایرانی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان روشنگرانه خود در ابتدای سال فرمودند باید تعصب خرید کالای ایرانی همانند تعصب رنگ قرمز و آبی در بین جوانان شود.

فصیحی تولیدکننده، مصرف‌کننده، دولت و رسانه را چهار رکن اساسی برای عملی شدن شعار سال خواند و گفت: نقش رسانه‌ها از دیگر ارکان برای دعوت مردم و کاهش سیاه نمایی‌ها از همه مهم‌تر است.

وی آگاهی از داشته‌ها و ثروت ملی را یک اصل الزامی برای ترغیب مردم به خرید کالای داخلی عنوان کرد و افزود: مسئولان طبق منویات مقام معظم رهبری باید دست از کم‌کاری‌ها بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با رویکرد محرومیت‌زدایی باید موردتوجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد و امروز زمان آن رسیده دست از قبیله گرایی سیاسی و جناح‌بندی‌ها برداشته و برای تقویت اقتصاد ملی هم‌صدا شویم.

وی گفت: باید در عمل اتکا به نفت را کم کرد و با سبک زندگی ایرانی اسلامی از تجمل‌گرایی و اسراف گری دوری کرد.

سرهنگ فصیحی خواسته مردم سمیرم از مسئولان را نگاه به ظرفیت‌های شهرستان خواند و گفت: سمیرم درزمینهٔ گردشگری و صنایع تبدیلی فرصتی استثنایی داراست که باید به آن توجه جدی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد