تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 10:03
کد خبر : 115975

برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد فارس/ برگزاری نماز جمعه شهرهای نارنجی در محیط باز و وسیع

برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد فارس/ برگزاری نماز جمعه شهرهای نارنجی در محیط باز و وسیع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا و بر اساس رنگ‌بندی تعیین شده در نرم افزار ماسک ۱۴ شهرستان استان فارس در وضعیت زرد و ۲۲  شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.  حجت الاسلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا و بر اساس رنگ‌بندی تعیین شده در نرم افزار ماسک ۱۴ شهرستان استان فارس در وضعیت زرد و ۲۲  شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

حجت الاسلام ملک مکان افزود: شهرستان های زرد شامل زرین دشت، گراش، فراشبند، فیروزآباد، سروستان، بیضاء، سپیدان، ارسنجان، بوانات، پاسارگاد، سرچهان، خرم بید، رستم و مهر است و سایر شهرستانها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه این هفته هفتم خرداد ماه، نماز جمعه در تمامی شهرهای زرد اقامه و برگزار می گردد.

گفتنی است شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نمازجمعه در فضای باز یا سالن های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار خواهد شد.

همچنین نماز جمعه این هفته شهر شیراز در مسجد شهداء( مصلای سابق) ابتدا خیابان ۹ دی برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد