تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 7:26
کد خبر : 28180

مسئولان، تولیدکنندگان و مردم؛ ۳ ضلع تحقق شعار سال

مسئولان، تولیدکنندگان و مردم؛ ۳ ضلع تحقق شعار سال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز پنج‌شنبه، ۱۶ فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان در سال‌جاری که در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز پنج‌شنبه، ۱۶ فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان در سال‌جاری که در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رجب، ماه ولادت سه امام معصوم و عید مبعث، گفت: باید تلاش کنیم تا در تحقق شعار سال گام برداریم و شعار امسال نیز مخاطب عمومی دارد.
وی با بیان این‌که مخاطب شعار سال آحاد مردم و مسئولان هستند، افزود: مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سه ضلع تحقق شعار سال است و همه نسبت به آن تکلیف داریم.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که با باور و انگیزه و امید می‌توان برای رفع مشکلات تلاش کرد و زمینه تولید و اشتغال را فراهم نمود، اظهارکرد: باید با تلاش و دلسوزی مسئولین و همکاری مردم در راستای تحقق شعار سال اقدام کنیم این در حالی‌است که راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شده است، گفت: همه مردم و مسئولان در جهت عملیاتی شدن این شعار و افزایش تولید و اشتغال از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

خرید کالای خارجی از سوی ادارات ممنوع شود

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که اگر بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم به موفقیت دست خواهیم یافت، اظهارکرد: خریدهای دولتی می‌بایست از کالای تولید داخل باشد و خرید کالای خارجی از سوی ادارات ممنوع باشد.
وی نماز جمعه را بهترین مکان برای خدمت به مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی از مدیران خود در طرح «شمیم خدمت» شرکت نمی‌کنند که مردم نسبت به این موضوع اعتراض دارند و انتظار دارند مدیران خود در محل نماز جمعه حضور پیدا کنند از این‌رو انتظار داریم مسئولان به اجرای طرح شمیم خدمت اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد