تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 6:14
کد خبر : 28098

پیگیر کاهش تزاحمات قانونی تولید هستیم/ قوانین متعدد در حوزه تولید مشکل‌ساز شده است

پیگیر کاهش تزاحمات قانونی تولید هستیم/ قوانین متعدد در حوزه تولید مشکل‌ساز شده است

حسن لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تیزبینی و هوشمندی بالا شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند، اظهار کرد: ما در راستای تولید کالای ایرانی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که اگر مسوولان می‌خواهند این موانع برطرف شده و این هدف جامه

حسن لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تیزبینی و هوشمندی بالا شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند، اظهار کرد: ما در راستای تولید کالای ایرانی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که اگر مسوولان می‌خواهند این موانع برطرف شده و این هدف جامه عمل بپوشد باید در راستای حذف موانع تولید قدم بردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی تولید در کشور همین مالیات‌هایی است که از تولیدکنندگان اخذ می‌شود، تصریح کرد: تولید در کشور ما دارای قوانین متعدد بوده و ناهماهنگی‌های بسیار دارد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: بهره بانکی بالا در کشور منجر می‌شود که وقتی تولیدکننده با مشکل بانکی مواجه شد توان پرداخت بهره بانکی را نداشته باشد و در نتیجه هزینه تمام شده تولید کالا بالا برود و قابلیت رقابت با کالای خارجی از دست برود.

وی قانون پیچیده کار و تامین اجتماعی را از دیگر مشکلات رونق تولید دانست و ادامه داد:  بوروکراسی پیچیده اداری و دیوانسالاری برای ساده‌ترین مجوزها و استعلامات افراد را ماه‌ها معطل می‌کند که گاه با یک خدمات سیستمی و برخط قابل انجام است.

لطفی قاچاق کالا و واردات ناهماهنگ را از دیگر مشکلات تولید کالای ایرانی برشمرد و افزود: وقتی قیمت و کیفیت کالای تولیدی ما مناسب باشد خود به خود مردم به آن اقبال پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: البته تعداد قوانین موجود در زمره وظایف مجلس است که ما پیگیر حذف تزاحمات قانونی و تقلیل پیچیدگی بوروکراسی هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد