تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 5:06
کد خبر : 27958

اصفهان| ‌آیت‌الله مهدوی: مسئولان با مهار تورم و جلوگیری از قاچاق از کالای ایرانی حمایت کنند

اصفهان| ‌آیت‌الله مهدوی: مسئولان با مهار تورم و جلوگیری از قاچاق از کالای ایرانی حمایت کنند

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون شعار سال ۹۷ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هرساله با اشراف کامل بر تمام نیازهای کشور و اولویت‌های لازم برای اجرا، مهم‌ترین و عالی‌ترین کاری را که باید در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن در کشور انجام شود به‌عنوان شعار سال مشخص می‌کنند. وی

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون شعار سال ۹۷ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هرساله با اشراف کامل بر تمام نیازهای کشور و اولویت‌های لازم برای اجرا، مهم‌ترین و عالی‌ترین کاری را که باید در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن در کشور انجام شود به‌عنوان شعار سال مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم و مسئولان جامعه وظیفه اجرای شعار سال را به‌عهده دارند، تصریح کرد: مطرح شدن شعار "حمایت از کالای ایرانی" به این معنا نیست که فقط شعاری در جامعه گفته شده ‌باشد، بلکه باید فرهنگ‌سازی شده و توجه مردم به مهم‌ترین مسئله نظام و کشور جلب شود و اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند مخاطب شعار سال هم مردم و هم مسئولان هستند، گفت: خواسته اصلی ایشان حمایت از کالای ایرانی است و این بدان معنا‌ست که شخصی که کالای باکیفیت ایرانی تولید می‌کند به‌نوعی از کالای ایرانی حمایت کرده و هرکسی کالای ایرانی می‌خرد نیز از کالای ایرانی حمایت کرده‌ است.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به نقش مسئولان در تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: مسئولان می‌توانند با مهار تورم و کاهش قیمت کالای ایرانی، جلوگیری از واردات بی‌رویه اجناسی که مشابه داخلی دارد، تسهیل در امر صادرات و جلوگیری از قاچاق حمایت خود را از کالای ایرانی انجام دهند.

وی گفت: امیدواریم با همت مسئولان و مردم شعار امسال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" محقق و زمینه مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور فراهم شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد