تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1397 - 14:00
کد خبر : 27813

مشهد| هدف برگزاری "نوروزگاه ایران" همگام با شعار مقام معظم رهبری بود

مشهد| هدف برگزاری "نوروزگاه ایران" همگام با شعار مقام معظم رهبری بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا هوشنگ‌نژاد در آیین اختتامیه نمایشگاه "نوروزگاه ایران" در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: با وجود محدودیت زمانی، پس از دو ماه پشتکار و برنامه‌ریزی مناسب متولیان نمایشگاه بین‌المللی مشهد، برای نخستین بار جشنواره "نوروزگاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا هوشنگ‌نژاد در آیین اختتامیه نمایشگاه "نوروزگاه ایران" در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: با وجود محدودیت زمانی، پس از دو ماه پشتکار و برنامه‌ریزی مناسب متولیان نمایشگاه بین‌المللی مشهد، برای نخستین بار جشنواره "نوروزگاه ایران" برگزار شد.

وی با اشاره به راندمان مطلوب این نمایشگاه و استقبال بسیاری از مردم و زائران، گفت: عملکرد نمایشگاه، در راستای عرضه تولیدکنندگان صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری بوده که این امر با موفقیت انجام شد.

هوشنگ‌نژاد با اشاره به انجام برنامه‌ها به همان نحوی که برنامه‌ریزی شد، تصریح کرد: توسط این نمایشگاه، شبکه‌های تقسیم و توزیع با تولیدکنندگان صنایع دستی آشنا شدند، یعنی متولیان نمایشگاه بین‌المللی مشهد همگام با شعار مقام معظم رهبری در جهت حمیت از کالای ایرانی پیش رفتند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: با اجرای برنامه نوروزگاه ایران، کالاهای داخلی به سایرین معرفی شدند، یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه، فعالیت بانوان در بخش‌های مختلف اعم از روستایی، عشایری و مانند آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تراش‌سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی از نمودهای برنامه نوروزگاه ایران بود، این اقدام قطعاً در پیشرفت کشور تاثیر بسزایی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد