تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 16:36
کد خبر : 137915

گروه های جهادی آماده ساخت منازل زلزله زدگان چهارمحال و بختیاری

گروه های جهادی آماده ساخت منازل زلزله زدگان چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری در جلسه قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری با اشاره محرومیت مناطق زلزله‌زده «کوهرنگ»، اظهار کرد: زلزله هفته گذشته موجب دیده شدن محرومیت منطقه «کوهرنگ» و «بازفت» شد. وی به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری در جلسه قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری با اشاره محرومیت مناطق زلزله‌زده «کوهرنگ»، اظهار کرد: زلزله هفته گذشته موجب دیده شدن محرومیت منطقه «کوهرنگ» و «بازفت» شد.

وی به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و سیل خوزستان در قالب گروه‌های جهادی وارد میدان شد و سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اعلام آمادگی سپاه و بسیج در زمینه خدمت رسانی به زلزله‌زدگان و مناطق محروم شهرستان «کوهرنگ»، عنوان کرد: تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن، بسیج سازندگی سپاه و مالکین انعقاد شده است.

سردار اکبری با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه‌های شهرستانی با ریاست فرمانداران، تصریح کرد: این قرارگاه‌ها باید وظیفه نظارت، هدایت و کنترل را انجام دهد.

وی با بیان اینکه فصل سرما نزدیک است، گفت: هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در زمینه کمک‌رسانی به مردم زلزله زده باید انجام پذیرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به وعده دولت در خصوص اختصاص اعتبار بیش از ۸۰ درصدی برای بازسازی مسکن‌های آسیب دیده اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به طولانی بودن زمان ساخت و ساز باید تسهیلات دولتی به مردم این منطقه به منظور اجاره نشینی پرداخت شود.

سردار اکبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای ساخت و ساز منازل آسیب دیده آمادگی کامل دارند، اظهار کرد: مالکین باید تسهیلات دریافتی خود برای بازسازی منازل را در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهند تا عملیات بازسازی و کمک رسانی به سرعت آغاز شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد