تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397 - 6:24
کد خبر : 27663

« حمایت از کالای ایرانی» بهترین هدیه رهبری به تولیدکنندگان است

« حمایت از کالای ایرانی» بهترین هدیه رهبری به تولیدکنندگان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا امیر حسنخانی جمعه شب در محل اولین نمایشگاه نوروزگاه خراسان جنوبی در مشهد و در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای اولین بار بود که خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی در ایام عید شرکت کرد. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا امیر حسنخانی جمعه شب در محل اولین نمایشگاه نوروزگاه خراسان جنوبی در مشهد و در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای اولین بار بود که خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی در ایام عید شرکت کرد.

وی با بیان اینکه این کاری جدید و بزرگ برای استان است، افزود: در این نمایشگاه بسیاری از عرضه کنندگان درخواست کالا کردند.

وی با بیان اینکه همچنین شخصیت هایی به دنبال بستن قرارداد بودند، گفت: تولید کنندگان خراسان جنوبی در زمینه صنایع دستی نیز کارهای خوبی انجام دادند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تبلیغات برای این نمایشگاه گسترده نبود و باید قوی تر عمل می شد.

امیرحسنخانی با بیان اینکه اگر تبلیغات گسترده تر باشد، حضور بیشتری در نمایشگاه خواهد بود، افزود: همچنین رسانه های بومی استان باید نقاط ضعف و قوت را احصا کنند.

وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: بیت رهبری با شعار سال جاری بهترین هدیه را به تولید کنندگان و غرفه داران داد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غرفه داران باید با کیفیت بسته بندی نیز در راستای تحقق این شعار تلاش کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد